Saturday, April 2, 2011

Poezii Cantece Povestiri Islamice

Poezii Cantece Povestiri Islamice

O Allah Tu care esti,
Stapanul si Ocrotitorul meu,
Abia acum eu inteleg ,
Cat de frumos e darul Tau.

Am fost si sunt o parte din creatia Ta,
Iti multumesc ca m-ai facut
Si viata mea e doar a Ta,
Subhanaallah!

Singur treceam prin multe
Si nu-mi era usor,
Dar Tu ai vrut ca eu sa STIU
Si sufletul mi l-ai umput de dor.

Un dor de adevar si de iubire,
Sa Te cunosc Tu mi-ai permis,
Si simt de atunci o mare fericire,
Un sentiment maret, de nedescris.

Au fost momente-n care eu am vrut sa fug,
Fara incetare insa, cu spaima ma intrebam:
Dar unde oare am sa ma duc?

Nici nu stiam ce caut pe acest pamant,
Eram ca frunza ratacita-n vant,
Credeam ca merit mult mai mult,
Si somnul era doar un cuvant…

Dar Tu Allah, Cel care vezi,
Si care judeci totul cu dreptate,
Supremul Creator si Unicul Stapan,
Tu, Domnul meu, ai fost mereu aproape.

Si m-ai invatat sa stiu,
Ce inseamna cu adevarat sa cred.
Sa cred in Tine si in Carti,
In Adevar si mesageri, in ingeri si profeti.
In Ziua de Apoi si in destin.

Cu-adevarat Tu ce mi-ai dat este un dar sublim!

La Raiul cel promis m-ai invatat sa sper,
De-atunci poruncile le-ascult cu voia Ta,
Si sa Te multumesc doresc atat de mult,
Oh, Allah! Oh, Allah!

Iarta-ma Allah daca am gresit,
Martor Tu imi esti ca nu a fost voit.
Tu stii mai bine ca-n sufletul meu,
Dragostea ce eu ti-O port ,va dainui mereu.

Oh, Allah, Tu esti Cel Milostiv,
Cel cu putere peste lumea toata!
Iar eu cu sufletul deschis,
Te rog ajuta cat mai multi sa creada.

Si sa le piara nepasarea din gandurile lor,
Si ignoranta sa dispara din sufletele tuturor.
Caci Tu stiinta omului ai dat,
Si semnele vadite el tot le-a ignorat.

Cat despre cei care au crezut ajuta-i sa-nteleaga,
Ca mai de pret nu-i lumea asta, ci viata cealalta.
Si cheama robii Tai sa fie toti uniti,
O singura fratie pe drumul celor ocrotiti.





................................................................................




„Călătoresc singur precum marea
Fără paşaport
Fără identitate
Fără graniţe
Fără vămi
Lăsând în urmă
Casa mea,
Limba mea,
Religia mea,
Culoarea pielii,
Grijile mele,
Temerile mele,
Chipul mamei mele”


Munir Mezyed

No comments:

Post a Comment