Saturday, April 2, 2011

Duwa Sa facem Duwa

Duwa

Implorandu-L Pe Allah


``O Allah, pune lumina in inima mea, lumina in limba mea, lumina in auzul meu, lumina in ochii mei, lumina in spatele meu, lumina in fata mea, luminia in dreapta mea, luminia in stanga mea, lumina deasupra mea, lumina mai jos de mine, pune luminia in muschiul meu, in trupul meu, in sangele meu, in parul meu si in pielea mea, lumina in sufletul meu, si fa lumina abundenta pentru mine, fa lumina si da-mi lumina.``





Hadith transmis de Imam Muslim si altii

``Ya Raab ! Ajuta-ma sa zic adevarul in fata puternicilor si sa nu zic minciunile ca sa primesc aplauzele slabilor

Ya Raab ! Daca imi dai bani sa nu-mi iei fericirea

Ya Raab ! Daca imi dai puterea sa nu-mi iei mintea

Ya Raab ! Daca imi dai succesul sa nu-mi iei modestia

Ya Raab ! Si daca imi dai modestia, sa nu-mi iei mandria

Ya Raab ! Invata-ma sa iubesc lumea cum ma iubesc pe mine

Ya Raab ! Invata-ma sa-mi cer socoteli inainte sa mi se ceara socotelile pe lumea cealalta

Ya Raab ! Invata-ma ca iertarea este cea mai mare treapta a puterii si ca razbunarea este primul semn al slabiciunii

Ya Raab ! Sa nu ma lasi sa devin increzut daca reusesc nici de disperat daca esuez

Ya Raab ! Adu-mi aminte ca esecul tot timpul il precedeaza o reusita

Ya Raab ! Daca imi iei banii (averea), da-mi speranta, si daca imi iei reusita, da-mi puterea ca sa inving esecul

Ya Raab ! Si daca imi iei sanatatea, lasa-mi credinta (Imanul)

Ya Raab! Daca am facut raul cuiva sa-mi dai puerea sa-mi cer iertare
Si daca lumea mi-a facut rau, sa-mi dai curajul iertarii

Ya Raab ! Si daca te uit, sa nu ma uiti din iertarea ta. Tu esti cel puternic si iertator.

Ameen !Ameen !Ameen !``

Muslim

Ibn Anas (Allah fie multumit de el) a relatat ca Profeul Muhammad (pacea si binecuvantarea fie asupra lui) obisnuia sa spuna:

``O Allah, ma supun Tie si cred in Tine si m-am bazat pe Tine si ma intorc la Tine si am fost indrumat de Tine, caut refugiu la Tine cu voia Ta, nu exista nici un alt Dumnezeu decat Tine, din ghidarea Ta pentru mine. Tu esti Existentul care nu moare in timp ce dijinni si oamenii vor muri toti.``

Muslim

La admirarea de Luna Noua (Luna din Cer) Tirmidhi a relatat:

``Allah este Cel Maret. O Allah adune noua Luna cea noua cu securitate si credinta, cu pace in Islam si in armonie cu ceea ce Domnul nostru Cel Iubit iubeste si ceea ce-L implora. Domnul nostru si Domnul Tau este Allah.``

Tirmidhi

No comments:

Post a Comment